برگ اقای محمودی

http://www.2shared.com/file/8537843/61cb679c/_online.html

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول محمودیفرد سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

استاد گرامی:آقای یلالی
با سلام
احتراما اینجانب درخواست قرار دادن کلیه سوالات امتحانی اصول حسابداری ۲ در مورخه ۲۵/۸/۸۸ در همین وبلاگ را دارم


با تشکر

محمودی و جمعی از دوستان

سعاد محمودیفرد پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام - خسته نباشید
از دانشجویانی که اصول3 داشتند ،فهمیدم که امتحان اصول3 تمام تشریحی بود ، احتمال این هست که امتحان اصول2 هم تشریحی باشد؟

مصطفی سیاحی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

با عرض سلام خدمت اقای یلالی من مصطفی سیاحی هستم واطمینان دارم که نمره من 9 نمی باشد و خیلی بیشتر می باشد
در ضمن به این نکته توجه کنید که من جواب هایم را در دو برگه نوشته ام
با کمال تشکر ترتیب اثر دهید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد