سلام خدمت دانشجویان سوسنگرد

سلام خانمهای مصاحب موزمی و محمد زاده

نمرات سوسنگرد از دوروز پیش بصورت قطعی در برد دانشگاه نصب شده و دیگر نیازی به نمرات تستی شما نیست امیدوارم ترم آینده شمارا در کلاس اصول 3 ببینم

نامنمره تشریحینمره میان ترمنمره از ۲۰
قائدی ۴ و نیم
سیاحی۳ و بیست
یونسی۴ و نیم
یوسفی یار۱ و نیم
رشیدی۳
جنادله ۴ و هشتاد
جامعی ۳ و نیم
بوستان شناس ۴
پازوکیان۳
عبد الهی۷ و نیم
عبیاتی۵ و هفتاد
عبیات۳ و نیم
سعیدی۲ و هفتاد ژنج
نیسی۶ و نیم
موسویان نژاد۴ و نیم
دحیماوی ۰

سلام

امروز تا شب  نمرات شما در وبلاگ قرار خواهند گرفت  بجز حسابرسی --- دوستان لطفا نمرات تستی را در وبلاگ قرار دهند چون نمرات(( پس از ثبت در لیست))  قطعی وارد خواهند شد و هیچ اعتراضی را برای یک صدم هم نخواهم پذیرفت و طبعا نمره میان ترم کمتری خواهند گرفت  چون بارها در کلاس تاکید کردم نمرات تستی را قید کنید

دانشجویان بستان

امروز تا شب  نمرات شما در وبلاگ قرار خواهند گرفت  بجز حسابرسی --- دوستان لطفا نمرات تستی را در وبلاگ قرار دهند چون نمرات(( پس از ثبت در لیست))  قطعی وارد خواهند شد و هیچ اعتراضی را برای یک صدم هم نخواهم پذیرفت و طبعا نمره میان ترم کمتری خواهند گرفت  چون بارها در کلاس تاکید کردم نمرات تستی را قید کنید

سلام

نمرات شما در برد دانشگاه ثبت شده ( سوسنگرد ) اما نمرات بستان را تا چند روز دیگر ثبت خواهم کرد

نمرات

امشب نمرات اصول ۲ اعلام میشود 

سلام

برگهای شما را امروز تحویل گرفتم اصول ۳ را نگاه کردم زیاد تعریفی نداشت جواب تستی ها را امروز یا نهایت فردا شب در و بلاگ میگذارم و نمرات شما را هم برای افرادی که نمره تستی در وبلاگ قرار داده بودند  بزودی در وبلاگ اعلام میشود و در سه روز  بعد اعلام در لیست قطعی ثبت خواهد شد  سایر دوستان میتوانند از طریق دانشگاه و در هفته آینده در برد نمرات نمره قطعی خود را مشاهده کنند

 تذکر هیچ یک از دانشجویان بجز از طریق وبلاگ نباید  از طریق همراه یا سفارش دوست و آشنا جویای نمره خود باشد  چون برای من عزیزترین کس شما دوست عزیزم هستید پس تنها راه ارتباطی  که بنده نظر شما را  در آن با جان و دل پذیرا هستم وبلاگ است ٪ 

توجه توجه

برگهای شما را امروز تحویل گرفتم اصول ۳ را نگاه کردم زیاد تعریفی نداشت جواب تستی ها را امروز یا نهایت فردا شب در و بلاگ میگذارم و نمرات شما را هم برای افرادی که نمره تستی در وبلاگ قرار داده بودند  بزودی در وبلاگ اعلام میشود و در سه روز  بعد اعلام در لیست قطعی ثبت خواهد شد  سایر دوستان میتوانند از طریق دانشگاه و در هفته آینده در برد نمرات نمره قطعی خود را مشاهده کنند

 تذکر هیچ یک از دانشجویان بجز از طریق وبلاگ نباید  از طریق همراه یا سفارش دوست و آشنا جویای نمره خود باشد  چون برای من عزیزترین کس شما دوست عزیزم هستید پس تنها راه ارتباطی  که بنده نظر شما را  در آن با جان و دل پذیرا هستم وبلاگ است ٪ 

توجه

با توجه به اینکه تمام نمرات تستی اعلام شد و بنده جهت وارد کردن انها به اکسل  نیاز به زمان دارم حداکثر مهلت درج نمره تستی در وبلاگ تا ساعت ۱۲ شب روز شنبه میباشد بعد از آن تا اعلام نمرات قطعی نظرات و ژیشنهاد شما را مطالعه میکنم و لی نمرات شما را ندیده  در نظر میگیرم و ترتیب اثر نمیدهم

توجه

با توجه به اینکه تمام نمرات تستی اعلام شد و بنده جهت وارد کردن انها به اکسل  نیاز به زمان دارم حداکثر مهلت درج نمره تستی در وبلاگ تا ساعت ۱۲ شب روز شنبه میباشد بعد از آن تا اعلام نمرات قطعی نظرات و ژیشنهاد شما را مطالعه میکنم و لی نمرات شما را ندیده  در نظر میگیرم و ترتیب اثر نمیدهم