سلام

 از همه دوستان پوزش میطلبم من تا امروز در شمال بودم وهیچ یک از پیامهای شما را ندیدم  من در وبلاگ اصول 3 که دوستان بیشتر مراجعه میکنند قید کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
سعاد محمودى فرد پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام آقاى یلالى،فکر آمدن امتحان مالیاتى ان هم به شکل تستى - تشریحى رو نکرده بودم، از 10سؤال تستى شاید 3تا غلط باشد، اما در جوابهاى تشریحى ،سؤال 3 که من در مورد شرکتهاى خصوصى و حساب کردن حقوق در آنها به صورت نا هماهنگ
چیزى نمیدانستم، بابت فرستادن پیام هاى مکرر معذرت مىخواهم.(راستى، رسیدن به خیر!)

سلام خواهش میکنم
زیاد مهم نیست خودم برگ نگاه میکنم حتما حضور وفعالیت کلاسی شما را تاثیر میدهم اصول دو امیدوارم خوب بوده باشد

سعاد محمودى فرد جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
پاسخ شما رو همین الأن دیدم ، بابت اصول دو میخواستم بگم که مرکز اهواز امتحان رو با دو نمونه برگزار کردن (نمونه 6 سؤال براى حسابدارى و 7 سؤال براى مدیریت و اقتصاد) اما امتحان ما با یک نمونه برگزار شد، من با فکر این که نمره کامل رو میگیرم از جلسه بیرون آمدم ، اما بعد فهمیدم که فرمول ارزش دفترى که مربوط به جواب سؤال دو بود را با یک قسمت اضافه تر نوشتم و به خاطر همین جواب نهایى اشتباه شد .

خوب من معتقدم از ۱۸ به بالا همان بیست است حسابداری بدون اشتباه کم میتوان یافت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد