سلام دروس احتمالی اینجانب

در مورد کتبی که به احتمال زیاد در این ترم خواهم داشت ( من به دانشگاه پیشنهاد دادم و تصمیم نهایی با دانشگاه خواهد بود ) دورس زیر میباشد

1-اصول حسابداری 1

2- اصول حسابداری 2

3-اصول حسابداری  3

4 - مدیریت مالی 1

5-مدیریت مالی 2

6-حسابداری مالیاتی

سلام خانم مصاحب

سلام خانم مصاحب ببخشید دیر جواب دادم بچه های اصول 2 ارتباطی با من از طریق وبلاگ نداشتند برا همین من این وبلاگ را کتر چک میکنم

جواب شما : اصول 1 و 2 و 3  با من است شما صنعتی و حسابرسی را میتوانید بگیرید حسابرسی کتاب حفظی  است و میتوانید بدون کلاس هم نمره بالایی بگیرید

کتاب صنعتی برای شما رشته مدیریت هم فقط صنعتی یک میباشد که بیشتر مطالب آن را من دراصول 3 تدریس میکنم پیشنهاد میکنم این دو کتاب را با هم بگیرید  در واقع هر چه برای پاس کردن صنعتی لازم است من در کلاس اصول 3 تدریس خواهم کرد  2 کتاب دیگر هم علاوه بر اینها در این ترم به دانشگاه پیشنهاد دادم که وضعیت آن تا حالا مشخص نیست اگر در اختیار من بود از طریق وبلاگ دروسی   را که با من هستند اعلام خواهم نمود