برنامه کلاسی این ترم

 صول ۳ رشته مدیریت دوشنبه اصول ۲ دوشنبه صنعتی ۲ سه شنبه بک تا سه بعد از ظهر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد چهار تا هفت
نظرات 3 + ارسال نظر
سعاد محمودى فرد جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام
از اینکه دوباره شما رو در دانشگاه میبینم خوشحالم اما از طرفى نگران از اینکه براى
اصول3 باید در کلاس استاد دیگرى بنشینم!
از طرفى پیشنهاد شده که میانه1 رو این ترم بگیرم من هنوز نتونستم تصمیم بگیرم.
شما حتما میتونید راهنمایى ام کنید تا تصمیم نهایى را بگیرم!

سعاد محمودى فرد شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

دوست نداشتم این جورى من معطل کنید!!!!
با این که گفتید جواب دانشجو رو زود تر از هر طریق دیگر ، میدهید!!! هروقت میخواستید جواب رو بنویسید توضیح بدید چرا تو برد دانشگاه صنعتى2 رو چهارشنبه إعلام کردند؟؟

سلام بببخشید من از دیروز تا حالا وارد نت نشده بودم.
سوال اول استاد عباسیان دارای سابقه و اولویت بیشتری هستند .
کتاب میانه یک کتابی است که دارای دو فصل مشترک با اصول ۳ میباشد نصیحت دوستانه بنده به شما به فکر کسب معدل بیشتر باشید تا پاس کردن کتاب بیشتر

سوال ۲ صنعتی ۲ سه شنبه ساعت ۱ تا ۳ ظهر است هر چیز دیگری که در برد نوشته شده به احتمال زیاد قبل از هماهنگی با بنده بوده است ( بنده چهارشنبه را جای دیگر تدریس دارم )

اصول حسابداری ۳ قبل از اینکه من به دانشگاه برگردم در برد به اسم استاد بزرگوار عباسیان درج شده بود و طبعا ایشان سابقه بیشتری از من دارند ولی من برای کمک به شما سعی کردم همین کتاب را برای رشته دیگری انتخاب کنم ...

صنعتی ۱ را ترم قبل همکار عزیزم جناب اقای الهایی تدریس میکردند بنده هم طبعا جرات نمیکنم به جای ایشان که حتما دارای تجربه بیشتری هستند این کتاب را تدریس کنم لازم به ذکر است صنعتی در واقع کتاب تمرین و توضیح بیشتر اصول ۳ میباشد و کتاب جدیدی نیست

شما میتوانید در صورت داشتن ابهام در هر کدام از کتب حسابداری در طول ترم به من مراجعه نمایید

سعاد محمودىفرد شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام ،
براى سومین و آخرین بار !!!
1.جواب راهنمایى که خواستم چى شد؟
2.چرا و چى باعث شده شما رشته مدیریت بازرگانى را براى تدریس اصول3 انتخاب کنید؟
3.صنعتى2 سه شنبه است یا چهار شنبه؟
4.چرا صنعتى1 را براى تدریس پیشنهاد نکردید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد