سلام

شنبه برگهای شما را تحویل میگیرم  سعی میکنم به نحوی تصحیح کنم که  همگی راضی باشید به همه دانشجویانی که کلاس  و میان ترم شرکت کرده ا ند بدلیل اینکه به احتمال زیاد آخرین ترم تدریس ما خواهد بود 6 خواهم داد

نظرات 2 + ارسال نظر
سعاد محمودى فرد شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
میشه خواهش کنم حداقل ترم بعدى هم در دانشگاه تدریس کنید این جورى کار اصول نیمه تموم نمى مونه! چون گفتن کار را که کرد ، آن که تمامش کرد.

سعاد محمودى فرد شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
از موقعى که گفتید معلوم نیست ترم بعد باشید یا نه وب را مرتب چک میکردم و از این مى ترسیدم که ببینم شما در وب درباره این موضوع چیزى درج کرده باشید، حالا که شما نوشته اید به احتمال زیاد براى ترم بعد نباشید واقعا ناراحت
شدم و فکر میکنم کسى بعد از شما نمى تواند دروس حسابدارى را خوب
ارائه دهد. از شما خواهش میکنم راهى براى ماندن خود در دانشگاه پیدا کنید.

سلام خواهر عزیز من هم خوشحال میشوم بتونم در خدمت شما باشم بخصوص اصول 3 که علاقه خاصی به مطالب آن دارم به هر حال دانشگاه پیام نور در هر ترم شرایط خاصی برای جذب مدرس قرار میدهد که این ترم یکی از شرایط آن داشتن دانشنامه ارشد است که من تا کنون دفاع نکرده ام

در هر حال بنده در این شهر هستم و آماده هر گونه رفع اشکال و یا حتی تدریس شما میباشم هر موقع به کمک من لازم داشتید خوشحال میشوم بتونم کمکی بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد