سلام خانم مصاحب

سلام خانم مصاحب ببخشید دیر جواب دادم بچه های اصول 2 ارتباطی با من از طریق وبلاگ نداشتند برا همین من این وبلاگ را کتر چک میکنم

جواب شما : اصول 1 و 2 و 3  با من است شما صنعتی و حسابرسی را میتوانید بگیرید حسابرسی کتاب حفظی  است و میتوانید بدون کلاس هم نمره بالایی بگیرید

کتاب صنعتی برای شما رشته مدیریت هم فقط صنعتی یک میباشد که بیشتر مطالب آن را من دراصول 3 تدریس میکنم پیشنهاد میکنم این دو کتاب را با هم بگیرید  در واقع هر چه برای پاس کردن صنعتی لازم است من در کلاس اصول 3 تدریس خواهم کرد  2 کتاب دیگر هم علاوه بر اینها در این ترم به دانشگاه پیشنهاد دادم که وضعیت آن تا حالا مشخص نیست اگر در اختیار من بود از طریق وبلاگ دروسی   را که با من هستند اعلام خواهم نمود

نظرات 1 + ارسال نظر
نعیم بوعذار دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

باسلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم
این وبلگ شما طرح بسیار خوبی برا اطلاع رسانی به دانشجویان است ای کاش بقیه اساتید نیز چنین کار خوبی را انجام دهند ایرا د من به شما فقط در زمینه نحوه صحبت کردن شما در کلاس بابت نمره دادن است مثلا اینکه به دانشچو می گویید که برو و از دانشجویان قبلی از خاطرات بد من بپرسید استاد عزیز ما که میدان جنگ نداریم که شاخ وشونه بکشیم
نعیم بوعذار - دانشجوی پیام نور سوسنگرد اصول ۲

سلام خسته نباشید
ما این حرفا را میزنیم تا بقول قدیما جنگ اول به از صلح آخر شما از مشکلات بعد از امتحان بیخبرید شاید باورتان نشود که قلان دانشجو مثلا برای اصلاح نمرهاش از بخشدار گرفته تا فلان پست شهرستان را واسطه قرار میدهد و ارامش ما و دیگران را به هم میزند ما از همان اول مطرح میکنیم تا کسی انتظار نابجایی نداشته باشد
البته دوستانی که قبلا با ما درس داشتهاند بخوبی میدانند ما به دانشجوی تلاشگر بیش از حق ایشان نمره میدهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد